Saturday, October 3, 2009

itu makna dari hati aku..

makna sebuah perkahwinan buat aku..
penyatuan 2jiwa yang punya rasa cinta yang sama..2perasaan yang melahirkan 1jiwa yang menyenangkan..yang sentiasa menerbitkan rasa bahagia..yang menambahkan lagi seri hidup..bukannye paksaan dalam menyatukan 2jiwa..tiada paksaan dalam menyatukan 2insan yang tidak memahami diri masing2..memang banyak perkara yg indah dalam perkahwinan..xkurang juga yang menyakitkan..tp, itu adalah lumrah kehidupan..sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri..yang paling penting, keserasian diantra 2jiwa yg saling mecintai..untuk terus menjalani kehidupan bersama..untuk terus memaknakan erti kehidupan..insyallah..

sungguh, aku cinta dia..!!!

itu tidak ade siape yang boleh nafikan..mereka nampak kegembiraan aku bersama dia...aku mohon pengertian dari yang lain..fahamila hati dan perasaan aku..

No comments: