Saturday, October 31, 2009

aku hanya la biase..

Katrina/amina? Hehehe.. nur kasih..masih wujud ke Amina dalam dunia reality kita..wujud lagi ke insan yang hampir sempurna dalam dunia kita..especially dalam dunia serba maju dah canggih ni.. yang pasti, aku bukanla NUR AMINA HASSAN.. jadi, hentikanlah nak bandingkan atau beri contoh NUR AMINA HASSAN pada aku..please stop all dat nonsense!! Aku hanya la manusia biase dan yang sgt biaase..smpi ade org angkat kaki sebab letih nk layan kerenah aku yg nth ape2..btw, aku dah malash nk ckp pasal ni..dan aku harap dh xde sape akan bukak cite ni..its OVER!!

Kindie? IIUM MONTESSORI.. aku dah smakin suke dan cinta..wiie~~ ni tice baru mengecat a.k.a lukish mural kt kindie..nk decorate scuul.. ade lagi on da way..pg td dh wat..tggl lg 40% je nk setel b4 aku lekat kt atas dinding as request by principal..=D ptc dh dekat..parents teacher conference..nk wat report, tanda buku, exam..huhuhu..makin bz..Nov yg nk dtg ni..every week aku penuh..lalala~~

7hb-MUET, 14hb-PTC, 21hb-kindie’s CONVO..22hb-feveret tice aku kawin ngn exclasmate aku....waaaa!!! hbs 22hb, blik kg..cuti seminggu..den blik kindie..kena keje lorh cuti sekolah..huhuhu..tp, aku ok je.. lupe lak..aku sendiri punya konvo taun depan..mac nnt daa..hahaha..sempat nk slimkn badan..hehehe…nk anggun nek stage..konvo 2mende 2 beb!! Dip early childhood+cert montessori..so, duit pun double la..hahaha..mr ted, bayarkan duit konvo by ea..hehehe..

mrTEDDY..~~ nth nape ea..hehehe.. dtg prngai gile dua dua, hancus..hehehehe..tpla kan..agak2 sape yg selalu mengalah?? huhuhu..besh woo..lalala~~~ nnt ea..kite cari same2..cari ape? Lalala~~ umah la..nk open kindie impian kite..tp taun bile nthla..hahaha..kena cari umh kite dulu..tp, umh hr 2 pun ok gak.. =P ade benda lain yg nk setelkan dulu..tau kot ape die..hehehe..nth nape bby bengong time tulis blog ni..tunggu bear bby ni lmbt sgt kot..hehehe.. ade plak gmbo aleeyaa..hehehe.. sgt comel...tmbh kalo die paggil acuu..lalala~~~

No comments: