Saturday, June 11, 2011

I did it!

Selepas seminggu. Xpyh sgt nk lalui hidup tanpa dia sebenarnya. Sbb aku bukan dimanjai oleh dia.. Bkn selalu dpt itu dpt ini. Bkn biase dmanjai dgn selalu berjmpa, mwh dgn segala bagai.. Bahkan, xpernah walau sekali menonton wayang, main bowling mahupun aktiviti lain.. Melainkan hanya sekali dia bwk aku g the mines.. Shopping ckt.. Yg lain2 hny sekadar g mkn n mkn n mkn lg.. Sbb masa yg kami ada sgggtt terhad. Aku every weekend travel kl- ipoh. Dia plak ade class weekend.. Semua tu xdpt nk tunjuk kat aku hal yg sebenarnya.. Ealah, aku percaya bulat2 apa yg dia ckp.. Tp, mmg die tunjuk bukti slip exam dia.. Nk wat cmne.. Semua tu dh ttp mata aku untuk terus meragui dia.. Dan aku terus all out ( tidakla terlalu murah) utk org yg aku yakin dan mahu terus berada disamping aku.. Sbb pada aku, peluang untuk disayangi oleh org yg kite suke tu xdtg selalu.. Waktu dgn die, aku xpndg lelaki lain.. Eh, ye ke? Heee.. Hakikatnya aku yg tahu.. Wut u give u get back. Tp, aku setia wuttt.. Bkn xde org mtk no phone... Ramai yg nk mdekati.. Jap2 tu cite bile dh blik ipoh.. Ni nk cite hal sms di kl.. Kenangan tu xbyk mane pun.. Sbb tu cpt sembuh kot.. Tp, aku syukur sggttt dpertemukan dgn die.. Ade jgkla yg aku bljr dr die.. Waktu tu, mate ikan ckt pun dtg hntr ubat. Dmm ape tAh lg.. Blik krj trus dtg bwk aku g klinik.. Jmp kakak aku.. Jmp family aku. Join family's event.. Semua tu buat aku buta siapa dia sebenarnya..ea.. Aku buta.. Tp, sesiapa pda tmpt aku pun mungkin akan rasa bnda yg sama. Melainkan mereka adalah insan yg menutup pintu2 kebahagiaan. Walaupun pd pengakhiran kisah tak seperti yg dirancang. Xpe, sekurang2nya aku mencuba utk merasa bahagia dsamping dia..dan aku merase nikmat bahagiA itu. Walaupun ini adalah hbgn yg paling singkat dlm sejarah hidup aku, aku sgt berterima kasih padanya, dgn kasih sygg n perhatian yg sgt bermakna... Antara perkara2 dr semua ttg die yg aku xboleh lupa; untuk setiap kali pertemuan empat mata, again aku ulang SETIAP kali bertemu, jantung aku akan berdegup kencang untuk 10 min yg pertama... Xtaula napeee.. Petanda bkn jodoh? PetandA aku akan sakit? Xtau. Tp dgn yg lain xplak rase mcm tu.. Mcm dgn yg sudah2.. Xplak ade yg mcm ni.. Padahal kecundang jgk. Huhuhu
Redha je! Ujian yg datang hr ni adalah kifarah dosa2 lalu.. Moga aku kuat n terus kuat hadapi semua ini.. Aku yakin dan pasti, apa yg aku terima hr ni adalah atas doa yg xhenti2 aku pohon.. Syukur atas pemberiaanMu.

mac 2010-june2011

No comments: